Գիտական հետաքրքրություններ
- Անգլեենի դասավանդման մեթոդիկա
- Բանավոր խոսքի դասավանդում
- գրավոր խոսքի դասավանդում
- հնչյունաբանության դասավանդում
- անգլերենի գործնական քերականության դասավանդում
Կրթություն
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ֆակուլտետ
Բանասիրական ֆակուլտետի ռոմանագերմանական լեզուների բաժին
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Դիպլոմավորված մասնագետ
Գիտական աստիճան/կոչում
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Տարեթիվ
2013
Աստիճան/կոչում
Դոցենտ
Մասնագիտություն
Բանասիրական գիտություններ
Լեզուների իմացություն
Հայերեն
Русский
English
Deutsch
ქართული
Աշխատանքային փորձ
Հաստատություն
Երևանի պետական համալսարան
Ժամանակահատված
Պաշտոն
ասիստենտ
Հաստատություն
Երևանի Անանիա Շիրակացի համալսարան
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
դասախոս
Միջազգային կոնֆերանսների և սեմինարների մասնակցություն
-
AASE-2-րդ միջազգային գիտաժողով՝ «Լեզուն և գրականությունը գիտական իմացության ժամանակակից հարացույցում
Երևանի պետական համալսարան
Հայաստան
-
«Լեզուն, գրականությունը և արվեստը միջմշակութային համատեքստում» միջազգային գիտաժողով,
Երևանի պետական համալսարան
Հայաստան
-
«Թարգմանությունը որպես գիտական հետազոտությունների և միջմշակութային փոխգործակցության առարկա» միջազգային գիտաժողով,
Երևանի պետական համալսարան
Հայաստան
-
«Ինքնուրույն ուսուցման խթանում» միջազգային գիտաժողով
Երևանի պետական համալսարան
Հայաստան
-
AASE 4-րդ միջազգային գիտաժողով՝ «Ժամանակակից լեզվաբանությունը միջգիտակարգայնության լույսի ներքո»,
Երևանի պետական համալսարան
Հայաստան
-
«Լեզու, մշակույթ, հաղորդակցություն» միջազգային գիտաժողով,
Երևանի պետական համալսարան
Հայաստան
Այլ տեղեկություններ
դիպլոմ գերազանցությամբ
որակավորումը` բանասեր, ուսուցիչ, թարգմանիչ
2016-2021թթ. ԵՊՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմի որակավորման բարձրացման կրթագիտական հնգամյա ծրագիր-----33 կրեդիտ
2019թ. դեկտեմբերի 17- Մասնագիտական մակարդակի վկայական՝ լեզվի տիրապետման բարձրագույն մակարդակ. iTEP ակադեմիական քննություն (CEFR C2)
2011-2016թթ. ԵՊՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմի որակավորման բարձրացման կրթագիտական հնգամյա ծրագիր-----64 կրեդիտ
2010թ.հոկտ.11- 2010թ դեկտ. 13---դասախոսների որակավորման բարձրացման դասընթաց՝ անգլիական բանասիրություն մասնագիտությամբ----116ժ
2007թ.հոկտ.8- 2007թ. դեկտ. 20---դասախոսների որակավորման բարձրացման դասընթաց՝ անգլիական բանասիրություն մասնագիտությամբ----126ժ
2007թ. ապրիլի 23-մայիսի 4---դասախոսների մանկավարժական-հոգեբանական վերապատրաստման դասընթաց
2003թ. սեպտ.22- 2003թ դեկտ. 14 --- դասախոսների որակավորման բարձրացման դասընթաց՝ անգլերեն լեզու բանասիրություն մասնագիտությամբ--- 140ժ
Հրապարակումներ
Հոդված
THE PERCEPTION OF BLACK AND WHITE IN ENGLISH AND ARMENIAN IDIOMS
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Words Commonly Confused by EFL Learners
2020
104
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Անգլերեն 2018թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 3
2018
304
Հոդված
Գունային սիմվոլիկան անգլերեն դարձվածքներում
Հոդված
Երկլեզվակիր երեխաների խոսքին բնորոշ խնդիրների հաղթահարման որոշ մոտեցումներ
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Անգլերեն 2018թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 1
2017
304
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Անգլերեն 2018թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 2
2017
336
Հոդված
Modal Verbs of Obligation in Quotations and Political Discourse
ՈՒսումնական ձեռնարկ
A Guide to Teaching English Pronunciation and Intonation to EFL Learners (Initial stage of instruction)
2016
82
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Legends and Tales: Home Reading with Exercises
2016
128
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Անգլերեն 2017թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 1
2016
304
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Անգլերեն 2017թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 2
2016
336
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Անգլերեն 2017թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 3
2016
304
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Անգլերեն 2016թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 1
2015
304
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Անգլերեն 2016թ.պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 2
2015
336
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Անգլերեն 2016թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 3
2015
288
Գիտաժողովի նյութ
Անգլերենի գունանուններով դարձվածքների հոգեբանական և իմաստակառուցվածքային բնութագիրը